| HOME | WESTERMO | WAGO | ELPRO | KONTAKT |

Westermo linijski ekstenderi i preklopnici pomažu u upravljanju kretanja vlakova na glavnom kolodvoru u Cardiffu

Westermo oprema zadovoljava sve uvjete standarda EN 50121-4 za upotrebu uz željezničku prugu te su konstruirani tako da budu otporni na najteže radne uvjete

      Network Rail, operater željezničke infrastrukture u Velikoj Britaniji, dodjelio je ugovore za signalizaciju i distribuciju električne energije u okviru CASR projekta kompaniji Atkins, a oni su odabrali Westermov DDW-225 linijski ekstender kao bazu za izgradnju robusne i otporne komunikacijske mreže bazirane na IP tehnologiji. Atkins je još od prije bio upoznat s Westermom kao dobavljačem visoko kvalitetnih komunikacijskih uređaja te je već koristio njihove modeme u brojnim sustavima i projektima.

          Westermo linijski ekstenderi već su imali odobrenje od Network Rail-a za telekomunikacijske aplikacije i bila je potrebna jednostavna procedura da se to proširi tako da pokriva i signalizacijske aplikacije. Korišteni za svladavanje ograničenja od 100 m za Ethernet kabliranje, Wolverine serija uređaja zadovoljava uvjete EN50121-4 standarda za upotrebu uz željezničku prugu, te su konstruirani da izdrže najteže radne uvjete.

      Projekt CASR je tehnički izazovan projekt i jedna od prvih većih shema u kojoj će biti implementirane najnovije inovacije kao što su spojnice s utičnicom (plug couplers) i nova tehnologija detekcije vlakova kako bi se pomoglo uštedjeti vrijeme i novac. U suradnji s Westermom, Atkins je razvio bazičnu arhitekturu za shemu za potpuno distribuirani sustav koji se povezuje tamo gdje je moguće s postojećim čvorovima fiksne telefonske mreže (FTN). Westermo je procijenio dizajn arhitekture sustava i dao savjete o puštanju opreme u rad i konfiguriranju uređaja.

   DDW-225 linijski ekstenderi formiraju osnovu nove Ethernet mreže koja povezuje lokacije signalizacijskih ormarića zajedno na različitim udaljenostima, ovisno gdje se signali nalaze. SHDSL (Single-pair high-speed digital subscriber line) tehnologija omoguće uređajima podršku za prijenos signala na velike udaljenosti preko različitih novih i starih bakrenih vodova. DDW-225 koristi Westermo WeOS operativni sustav koji osigurava uređaju napredne funkcionalnosti preklapanja i rutiranja.

      Na svakom kraju mreže, te na različitim točkama duž 40 km pruge u sklopu CASR faze 1, Ethernet mreža povezana je s kontrolnom sobom koristeći postojeću FTN za osiguravanje redudancije. Ako se dogodi kvar uređaja, ili dio Ethernet mreže bude oštećen ili je ukraden, podaci iz senzora se mogu preusmjeriti preko FTN mreže natrag u krug prema susjednom senzoru preko prstena formiranog ostatkom kablova i FTN-a. Ovo je moguće korištenjem FRNT (Fast Recovery of Network Topology) tehnologije specifične za Westermo koja omogućava vrijeme oporavka od 20ms.

      Kretanje vlakova i dijagnostički podaci prenose se u kontrolnu sobu u WROC-u (Wales Regional Operations Centre) preko FTN-a. Unutar kontrolne sobe, preko 30 Westermo Lynx preklopnika i DDW-225 ekstendera koriste se za optimiziranje performansi mreže i upravljaju dostavljanje mrežnih podataka SCADA sustavu.

      Lynx 210-FG upravljivi Ethernet preklopnici dizajnirani su za upotrebu u zahtjevnim aplikacijama. Također pogonjeni WeOS-om, osiguravaju firewall sa stanjem provjere, statičko i dinamičko IP rutiranje i IPsec VPN podršku za naprednije mreže. Također zadovoljavaju standarde za upotrebu uz željezničku prugu.

      Nakon probnog razdoblja, sustavi i komunikacijske mreže uspješno rade, osiguravajući točne i pouzdane podatke o kretanju vlakova od lokacije uz prugu do WROC-a u Cardiffu. Faze 1, 2 i 3 su već završene te će projekt u potpunosti biti stavljen u rad krajem 2015.

Westermo success story - Trackside Axle Counting Network

Povratak na prethodnu stranicu

Westermo u željeznicama
Westermo oprema
Westermo certifikati
Westermo reference
Ethernet na vlakovima
Westermo rješenja za željezničke primjene
Wago u
željeznicama
Wago oprema
Wago certifikati
Wago reference
MICROSTAR - partner u auto- matizaciji željezničkog prometa